ReformX

S TEMI PREPROSTIMI VAJAMI SE LAHKO POSLOVIŠ OD BOLEČIN V VRATU

Zaradi sedečega položaja, vsakodnevnega stresa, nepravilnosti v drži, pomanjkanja gibanja in raztezanja v naših mišicah nastaja veliko napetnosti. Tkiva se zlepijo, zmanjša se prekrvavitev, nekatere mišice so preobremenjene, druge so premalo aktivne in tovrstne asimetrije lahko vodijo do kroničnih mišičnih vnetij, kroničnih bolečin v mišicah, te pa dokazano vplivajo na naše počutje, razpoloženje, čustvovanje...

Verjamete, da se lahko bolečin rešite z nekaj preprostimi pristopi, ki od vas zahtevajo le nekaj minut časa? Včasih se nam zdijo bolečine tako hude in rešitve, ki so nam na voljo preveč preproste, da bi delovale. Vendar je to prepričanje precej zmotno. Redko kdaj vas bodo zdravniki ob bolečinah v mišicah, slabem razpoloženju, kroničnih glavobolih, melanholičnem ali rahlo depresivnem razpoloženju napotili na vadbo ali vam priporočali gibanje, masažo, sproščanje in raztezanje. Vendar vam vse to lahko pomaga, pri premagovanju vaših težav. V današnjem članku se osredotočamo na napetosti v vratu in ramenskem obroču. Ob delu za računalnikom, sedečem položaju ob vožnji, gledanju televizije, celo takrat ko jemo zajtrk ali skrolamo po telefonu je naša hrbtenica pogosto v nepravilnem položaju. Nepravilen položaj vodi v napravilnosti v telesni drži, eni in isti ponavljajoči gibalni vzorci pa v asimetrije med mišicami in preobremenitev določenih mišičnih skupin. Seveda je celotna zgodba bolj kompleksna in najuspešnejši boste z reševanjem težav z individualno obravnavo, vendar pa vam lahko že nekaj preprostih vaj pomaga do trenutnega olajšanja napetosti ali celo do dolgoročne rešitve vaših težav. Če vas pestijo: napetosti v vratnih mišicah, mišicah med lopaticami, mravličenje v roki, glavoboli, občutek teže na ramenih in bolečine v mišicah zgornjega dela hrbta, pomanjšana gibljivost v vratu, splošno slabo počutje ob dolgotrajnem sedenju potem preizkusite te vaje: 

 

 

Za izvajanje vaj potrebujete masažno žogico, vsako vajo izvajajte 30 sekund, raztezne položaje zadržite 30-60 sekund.

English